Kobiety się wycwaniły!!!

A więc tak. Podczas mojego ostatniego pobytu w Polsce siedziałem sobie spokojnie z koleżAnką w Bambusie. Zadanie miałem proste, miałem słuchać co do mnie mówi. Niestety moja uwaga została „delikatnie” wyłączona i zastartowała ponownie dopiero pod wpływem impulsu zwanego „Czy Ty mnie w ogóle słuchasz?!”. Prawda jest taka, że nie, nie słuchałem, natomiast bardzo szybko i w miarę starannie przeczesałem swoją podświadomość, skąd udało mi się wyłowić strzęp informacji „…i to mi trochę zajmie…”.
– I to Ci trochę zajmie… – powiedziałem.
Fala gniewu z oczu koleżAnki zaczęła być wypierana przez kojącą łagodność tylko po to, żeby w nie wrócić po sekundzie…
– Co mi trochę zajmie?! – usłyszałem. Niestety na to pytanie już nie umiałem odpowiedzieć🙂
Pozdrawiam koleżAnkę😛

There are no comments on this post.

Skomentuj

